השקעה בפורטוגל – תופעה עולמית
top of page

השקעה בפורטוגל – תופעה עולמית


בתחילת השנה העלתה מדונה תמונה לאינסטגרם בה היא הודיעה לכל העולם שהיא קנתה בית בעיר היפיפייה וההיסטורית סינטרה הנמצאת מרחק קצר מליסבון בירת פורטוגל. "האנרגיה של פורטוגל היא השראה עבורי, אני מרגישה כאן פרץ של יצירתיות וחיים" כתבה כוכבת הפופ בפוסט שנלווה לתמונה.

מדונה לא לבד. איתה באולם הנוסעים הנכנסים של ליסבון נמצאת גם נערת הבונד מוניקה בלוצ'י שקנתה נכס מרשים הסמוך לאחת הטירות של ליסבון בשכונת גראקה (Graca) היפיפייה וזאת בשכנות לכריסטיאן לובוטין, אחת ממעצבות העל העולמיות בתחום הנעליים.

גם מיכאל פאסבנדר (מגניטו, ממזרים חסרי כבוד, אחים לנשק) קנה לאחרונה בית בשכונת אלפאמה (Alfama) בעוד ג'ון מלקוביץ נכנס כשותף מרכזי באחד ממועדוני הלילה המפורסמים באירופה Lux-Fragil באיזור הנמל של ליסבון.

ואי אפשר ללא הזווית הישראלית. גם אייל גולן רכש שני בניינים להשקעה במרכז העיר פורטו. רכישה זו, בסכום של מעל 350,000 יורו, מזכה את גולן באפשרות לקבל אזרחות פורטוגלית באמצעות מסלול ויזת הזהב (Golden Visa) המעניק אפשרות לקבלת אזרחות עבור זרים המשקיעים בפורטוגל סכומים בהיקף הגדול מהסכום האמור. גולן כבר ידע כנראה לפני שנים שהאהבה שלו נמצאת בפורטוגל, כפי שניתן לראות בקליפ הבא....

הקסם של פורטוגל, עם מזג האוויר הנפלא, החופים המדהימים התרבות העשירה והאוכל והיין המעולים (והזולים) צפויים למשוך מפורסמים רבים נוספים להשקיע בנכסים בליסבון, בפורטו, באלגרב, ועוד.

עם זאת, לא צריך לצעוד על השטיח האדום לצורך השקעה בפורטוגל. עבור הישראלים המעוניינים להשקיע, ישנן הזדמנויות מצוינות להשקעה בדירות במחירים נוחים של החל מ 130,000 יורו ובתנאי מימון נוחים.

66 צפיות0 תגובות
bottom of page