השקעה בנדל"ן בפורטוגל 'מרחוק' - מבלי לטוס
top of page

השקעה בנדל"ן בפורטוגל 'מרחוק' - מבלי לטוס

עודכן: 22 באוג׳ 2020

משקיעים רבים ממתינים בדריכות לפתיחת הגבולות בין המדינות ולחידוש הטיסות הבינלאומיות על מנת לטוס לארץ היעד ולבחון את האפשרויות להשקעת הנדל"ן המועדפת עליהם באמצעות ביקור במספר נכסים שמתאימים, פגישה עם הגורמים המקומיים הרלוונטיים ועוד.

מצד שני- דווקא בימים אלה, שלאחר היציאה מהסגר בעקבות הקורונה צצות הזדמנויות רכישה אטרקטיביות שלמשקיע הזריז יגלמו תשואה עודפת והשבחה כבר בקנייה.

בעקבות זאת ועל מנת לענות לצורך של משקיעים רבים יצרנו עבורם מנגנון נוח לביצוע הרכישה מרחוק, תוך שהם נשארים בשליטה מלאה על התהליך:

א. איתור נכסים רלוונטים בהתאם לתקציב ומטרת ההשקעה

לאחר שהוגדר התקציב ואופי ההשקעה, אנו מאתרים עבור המשקיע נכסים מתאימים, מבקרים בנכס, מצלמים, אוספים את כל הפרטים הרלוונטים, ומעבירים את המידע באופן דיגיטלי.

מאחר ומשקיעים רבים מחפשים בתקופה זו תשואה גבוהה אך בטוחה על הכסף, אנו מציעים נכסים נבחרים למכירה במסלול תשואה מובטחת של 6% לשנתיים.

ב. שמאות והערכת שווי של הנכס

במידה והמשקיע מעוניין בכך ניתן לבצע (בתשלום) שמאות בלתי תלויה לנכס על ידי שמאי מקצועי על מנת לבדוק את טיב וערך השוק של הנכס.

ג. ניתוח ריווחיות ופרמטרים של תשואה ורווח

נכסים שהמשקיע מוצא כמעניינים ינותחו על ידינו עבורו, כולל הכנת סימולציה של הכנסות הוצאות ותשואה על מנת לספק כלים תומכים בקבלת החלטת הרכישה.

ד. ליווי משפטי ופתיחת חשבון בנק מקומי

במסגרת התהליך שבנינו המשקיע חותם בארץ על ייפוי כוח מתאים עם עו"ד מקומי (בפורטוגל) ממשרד גדול ומוכר המתמחה בסוג זה של עסקאות, ועורך הדין פותח עבורו את חשבון הבנק המקומי (נפתח על שם המשקיע ומנוהל בלעדית על ידו- מרחוק, באינטרנט). הכסף עבור הרכישה מועבר על ידי המשקיע לחשבון הבנק שלו בפורטוגל, ונמצא בשליטתו המלאה.

ה. ליווי עד למפתח ושירותים שלאחר הרכישה

אנו מלווים את התהליך עבור המשקיע עד לחתימת שטר המכר, העברה הבעלות וקבלת המפתחות לנכס. במידה ויש צורך בשיפוץ אנו מנהלים עבור המשקיע את תהליך השיפוץ והעיצוב וכמובן מספקים שירותי ניהול לנכס בהשכרה.

הזדמנויות רכישה מעניינות אפשר לראות פה

וכמובן לפנות אלינו בכל שאלה בנוגע לרכישת נדל"ן מרחוק בפורטוגל.







177 צפיות0 תגובות
bottom of page