השקעה בפורטוגל - שאלות נפוצות
top of page

השקעה בפורטוגל - שאלות נפוצות


מה אני (הלקוח/ה) מקבל מכם?

זיהינו כי תהליך רכישת נכס במדינה זרה, בצורה עצמאית, ללא הכרת השוק המקומי והתהליכים הבירוקרטים הדרושים צורך זמן רב, משאבים, וקשרים מקומיים. אנו מספקים ללקוחותינו את האפשרות להכנס לשוק הנדל"ן בפורטוגל ללא השקעת משאבים וזמן יקר בחיפוש עצמאי ולימוד השוק.

השירות שאנו מציעים הינו ייעוץ וליווי אישי וצמוד לרכישת נכס בפורטוגל ובנוסף שירות של ניהול הנכס לאחר הרכישה. חשוב להבין כי הנכס נרכש על שמכם.

שירות ייעוץ וליווי אישי - מה זה אומר?

הסבר על האיזורים השונים - איפה כדאי לקנות, אילו מחירי שכירות ניתן לקבל, איפה ישנה תנועת תיירים, והיכן מתוכנן פיתוח בשנים הקרובות.

סדר בבירוקרטיה המקומית - נסביר לך מהם המיסים המקומיים והעלויות הנלוות, ננחה אותך אילו מסמכים דרושים על מנת לפתוח חשבון בנק ולקבל הלוואה, נקשר אותך עם בנקאי אישי, עורך דין, ונותני שירות אחרים ככל שנדרש.

איתור נכסים - נמצא עבורך נכסים מתאימים לפי דרישותייך. נבצע עבורך סימולציה מלאה של ההכנסות וההוצאות הצפויות בתהליך הרכישה ולאחר מכן.

ליווי אישי - השירות שאנו מעניקים כולל ליווי אישי שלך לפורטוגל לצורך ביקור בנכסים רלבנטיים. ניתן להשלים את תהליך הרכישה, כולל כל השלבים הבירוקרטיים במהלך ביקור של כ- 4 ימים בפורטוגל.

מהו טווח המחירים בליסבון ובפורטו?

באיזורי הביקוש ובקרבתם, ניתן לרכוש נכסים במחיר של החל מ 100,000 יורו.

האם אתם עוסקים ביזמות?

כרגע איננו עוסקים בפעילות יזמית. הנכסים שאנו מאתרים עבורך אינם בבעלותינו, ומשתנים מעת לעת בהתאם לזמינות הנכסים למכירה שמתאימים לתנאים שלקוחותינו מגדירים. במידה ותרצו אתם לרכוש בניין לצרכי יזמות, נוכל ללוות אתכם גם בתהליך זה מול הגורמים המקומיים (הסבר על המימון, קישור עם גורמים מקומיים כגון בנק ועו"ד, מציאת נכסים, שירותי אדריכלות, חברה מבצעת, וניהול הנכס אם נדרש).

אז מה המודל העסקי שלכם?

כאמור, אנו מספקים שירות ייעוץ וליווי של תהליך הקניה. על שירות זה אנו גובים עמלה. בנוסף, אנו מספקים שירותים משלימים כגון טיפול בשיפוצים קלים במידה ואלו נדרשים, עיצוב, הובלה וריהוט הנכס.

אנו מתמחים בניהול נכסים המיועדים להשכרה לטווח קצר. לכן, לאחר תהליך הקניה, אנו שואפים לספק ללקוחותינו את התשואה המקסימלית על הנכס שרכשו.

האם ניתן לרכוש נכס בפורטוגל ביחד עם שותפים נוספים?

כן. מספר שותפים יכולים לחתום במשותף על הלוואה מהבנק. הנכס יהיה רשום על שם כל הקונים. יש לחלק את הבעלות ביניכם בהסכם משפטי נפרד ביניכם. לחלופין ניתן להקים חברה אך לכך יש השלכות על גובה המימון שתוכלו לקבל ומספר השנים עליהן תפרס ההלוואה.

מה גובה המימון שניתן לקבל, לכמה שנים, ובאילו תנאי ריבית?

כמובן שהתשובה לשאלה זו שונה עבור כל לקוח. ככלל, ובכפוף לשיקול הבנק, ניתן לקבל עד 80% מימון בריבית של כ 2% ולמשך עד 40 שנה.

הבהרה

אין בתוכן במסמך זה התחייבות של החברה להשגת תשואה כלשהי. על אף ש Mojo Concierge Properties נוקטת באמצעים סבירים על-מנת לוודא כי המידע והנתונים המופיעים במסמך זה הינם נכונים, מבוססים ואמינים, אין היא מבטיחה את מידת דיוקו, שלמותו ועדכניותו של המידע וכן את מידת התאמתו לכל צורך שהוא. בהתאם, השימוש במידע שבדף זה הינו על אחריותו הבלעדית של המשתמש, ו Mojo Concierge Properties) MCP) ושותפיה לא יהיו אחראים בכל צורה שהיא לכל נזק ו/או הפסד אשר עלולים להיגרם, במישרין או בעקיפין, כתוצאה מהמידע המסופק. מתן הלוואה כפוף לאישור הבנק ותלוי בנתונים הכלכליים של כל לקוח באופן פרטני.

bottom of page