ניהול נכס בפורטוגל - מקסום התשואה
top of page

ניהול נכס בפורטוגל - מקסום התשואה

עודכן: 22 באוג׳ 2020



קניתם דירה להשקעה בפורטוגל, מזל טוב! אתם וודאי רוצים להבטיח כי תקבלו את התשואה לה ציפיתם מהשקעת הנדל"ן שביצעתם בבירה אירופאית.

אבל איך מנהלים נכס שנמצא 4 שעות טיסה מכם?

בחירת הגורם שינהל עבורכם את הנכס היא בחירה בעלת משמעות קריטית להצלחת ההשקעה שביצעתם. בין אם אתם משכירים את הדירה לטווח קצר (על בסיס לילה או מספר לילות) באתרים כגון Airbnb, Booking ודומיהן, ובין אם אתם משכירים את הנכס לטווח ארוך.

השכרה לטווח קצר

ליסבון ופורטו חוות פריחה חסרת תקדים בתיירות, והלינה בדירות לטווח קצר הינה חוויה מועדפת על תיירים בעיקר מכיוון שאלו מאפשרות שהות נוחה בקרובה למרכז העיר ובעלות נמוכה יותר. הגורמים העיקריים שישפיעו על המחיר והתפוסה בנכס הם כמובן המיקום והאבזור שלה. אך כאשר מפרסמים את הדירה לצרכי השכרה לטווח קצר חשובים ביותר גם התמונות (נראות הדירה) והביקורות (Reviews). לכן חשוב ביותר לבחור חברת ניהול נכסים איכותית, שתכיר לא רק את הצדדים השונים הקשורים ברכישת דירה אלא שתדע כיצד לעצב את הדירה בצורה שתיירים אוהבים, תפרסם ותשווק את הנכס באתרים המובילים להשכרת דירות, תשלוט בתמחור השוק, תדאג לתקשורת עם השוכרים, לניקיון הדירה, ולתחזוקתה, ולבסוף תעביר לכם את התמורה לה ציפיתם היישר לחשבון הבנק בצורה אמינה ובזמן.

השכרה לטווח ארוך

הגורמים המשפיעים על השכרה לטווח ארוך הם אחרים. במקרה זה יש לבחור שוכרים איכותיים לתקופה של שנה או יותר, לתחזק את הדירה, ולוודא כי שכר הדירה משולם בזמן.

חשיבות חברת הניהול

חברת ניהול איכותית מפעילה גורמים מקומיים כגון מנקות, שיפוצניקים, שירותי כביסה, תופרות ועוד על מנת לשמור את הנכס שלכם במצב מעולה המניב עבורכם את ההכנסה שלה ציפיתם.

201 צפיות0 תגובות
bottom of page